Van Vancouver naar Kaleden (vlakbij Penticton) - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Cor Noorloos - WaarBenJij.nu Van Vancouver naar Kaleden (vlakbij Penticton) - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Cor Noorloos - WaarBenJij.nu

Van Vancouver naar Kaleden (vlakbij Penticton)

Blijf op de hoogte en volg Cor

20 Juni 2018 | Canada, Vancouver

Gisteren met z'n allen vroeg (kijkende naar Canadese tijd) naar bed gegaan en rond 7.00 uur in de ochtend opgestaan. Heerlijk ontbijt genoten in het restaurant van het hotel en daarna met taxi naar Cruise Canada gegaan voor het ophalen van de camper.

We mochten eigenlijk pas om 13.00 uur komen, maar waren er al voor 12.00 uur wat geen probleem bleek te zijn. Eigenlijk werden we snel na aankomst geholpen en konden we eerder dan verwacht met de camper op pad. Het is even wennen aan de afmetingen en het gewicht, maar met een automaat en gezond verstand blijkt het vrij eenvoudig om met dit grote apparaat op stap te zijn.

De tijd die je nodig hebt om afstanden te overbruggen valt wel tegen, zeker ook omdat we vandaag veel tijd zijn kwijtgeraakt in een mega supermarkt in Chilliwack om de eerste boodschappen te doen. Wat ook tegenvalt zijn de prijzen die je voor deze boodschappen moet neerleggen, we mogen in NL absoluut niet klagen over kwaliteit/prijs verhoudingen.

Uiteindelijk na een lange dag pas rond 20.00 uur in de avond op onze eerste RV camping aangekomen, net op tijd nog voordat de balie ging sluiten. Daarna ons geïnstalleerd, her en der een poetsdoek door de camper gehaald en de inventaris afgewassen om daarna aan de maaltijd te beginnen die we uiteindelijk pas rond 22.00 uur konden genieten.

Moe en vol van de indrukken van de eerste dag daarna het bedje opgezocht.