De reis naar en aankomst in Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Cor Noorloos - WaarBenJij.nu De reis naar en aankomst in Vancouver - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Cor Noorloos - WaarBenJij.nu

De reis naar en aankomst in Vancouver

Blijf op de hoogte en volg Cor

19 Juni 2018 | Canada, Vancouver

Vanochtend vroeg opgestaan en de reis naar Schiphol met bus volbracht. Na elkaar bij de incheckbalie ontmoet te hebben de formaliteiten doorlopen om vervolgens te wachten op de aankomst van eerste Lufthansa vlucht naar Frankfurt. Uiteindelijk ruim een half uur later vertrokken dan gepland waardoor het op Frankfurt best nog wel spannend leek te gaan worden of wij en de bagage de aansluitende vlucht naar Vancouver wel zouden halen. Uiteindelijk allemaal keurig gelukt en na een voorspoedige reis in het zonnige en warme Vancouver aangekomen.

Ruzie met de camperverhuurder gemaakt (we mochten de campers pas om 16.00 uur de volgende dag ophalen met daarna nog 400 km te rijden, na veel aandringen is het nu 13.00 uur geworden), met de taxi naar het hotel gebracht waar we onze eerste biertjes op hebben. Stukje rond het hotel gelopen en een vette bek gehaald om vervolgens allemaal een beetje brak weer bij het hotel aan te komen. Het is nu plaatselijke tijd bijna 19.00 uur (bij jullie bijna 04.00 uur), dus we moeten nog even de tijd volbrengen met andere zaken voordat we de oogjes dicht gaan doen.

Morgen hopelijk weer een nieuw dag verslag!